اطلاعیه سازمان ثبت اسناد درباره پذیرفته شدگان آزمون استخدامی

اطلاعیه سازمان ثبت اسناد درباره پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان ثبت اسناد و املاک در ارتباط با زمان تحویل مدارک پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی نیروی انسانی این سازمان در سال 1399 اطلاعیه ای صادر کرد.


به گزارش آی وکیل به نقل از قوه قضائیه، در این اطلاعیه آمده است: پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام نیروی پیمانی سازمان ثبت اسنادو املاک کشور، از تاریخ ۱۸/‏۱۱/‏۹۹‬ لغایت ۲۷‏/۱۱‏/۹۹ از ساعت ۳۰‏/۸ لغایت ۱۴ (در روزهای غیر تعطیل)، مهلت دارند ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، با در دست داشتن مدارک ذیل، به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان محل سکونت، مراجعه و مدارک موردنیاز را به واحد امور اداری ثبت استان تحویل دهند. در صورت عدم مراجعه در مهلت مذکور، مراتب بعنوان انصراف از مراحل استخدام محسوب خواهد شد. در امتداد مساعدت با پذیرفته شدگان آزمون و جلوگیری از تردد آنها بین استانها، مقرر شده هریک از پذیرفته شدگان آزمون بجای مراجعه به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان مورد تقاضا برای استخدام، به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان محل سکونت فعلی مراجعه نمایند. بعنوان مثال فردی که ساکن استان مازندران است و برای استخدام در استان تهران پذیرفته شده است، برای تحویل مدارک و مستندات مورد نیاز، در مهلت مقرر، به اداره کل ثبت استان مازندران مراجعه نماید.

ضمناً بعد از بررسی مدارک و مستندات ارائه شده، تاریخ و زمان برگزاری مصاحبه تخصصی از افرادی که مدارک آنها منطبق با مفاد آگهی استخدام بوده، اطلاع رسانی خواهد شد.

‏-‬ مدارک موردنیاز

۱‏- اصل شناسنامه با ۲ نسخه کپی از کلیه صفحات

۲‏- کارت ملی با ۲ نسخه کپی از دو طرف کارت

۳‏- اصل کارت اختتام خدمت یا معافیت قانونی (آقایان) با ۲ نسخه کپی از دو طرف کارت

۴‏- اصل مدرک تحصیلی که در زمان ثبت نام در آزمون، برمبنای آن مدرک ثبت نام نموده اند با ۲ نسخه کپی

۵‏- عکس ۴*۳ سه قطعه

۶‏- جهت استفاده از اولویت بومی بوسیله سکونت، لازم است فرم استشهاد محلی از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان محل سکونت ستاندن و بعد از تکمیل و ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل) ارائه گردد. (تکمیل این فرم توسط متقاضیان استخدام در مراکز استانها لازم نیست).

ضمناً داوطلبان بومی شهرستانی که دارای سوابق تحصیلی در مقاطع ابتدایی، راهنمایی، یا دبیرستان در شهرستان مورد تقاضا هستند، با تأیید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه، مدت تحصیل را می توانند بعنوان تمام یا قسمتی از سابقه ۱۰ سال سکونت به شرط ارائه استشهاد محلی در خصوص تأیید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان مورد تقاضا، ملاک محاسبه قرار دهند.

۷- برای اضافه شدن به حداکثر سن، داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و مؤسسات و شرکت های دولتی، بانک ها و شرکت های تحت پوشش آنها، شرکت های بیمه های دولتی، شهرداری ها و مؤسسات و شرکت های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، مؤسسات و شرکت های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می نمایند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت های تحت پوشش آنها از تاریخ ۲۲/‏۱۱/‏۱۳۵۷‬ به خدمت اشتغال داشته اند، مدارک و مستندات مربوطه را ارائه نمایند.

۸‏- معرفی نامه صادره از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای ایثارگران

۹‏- معرفی نامه از جانب اداره کل بهزیستی استان برای متقاضیان استخدام برمبنای سهمیه معلولین


منبع:

1399/11/14
23:28:54
0.0 / 5
1351
تگهای خبر: بیمه , تخصص , سابقه , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
سایت مرجع رسمی وکالت آی-وکیل : حقوق مالکیت محفوظ است.

وکیل

وکالت

وکیل پایه یک

دادگستری

موکل

جستجوی وکیل مجرب

وکیل

محکمه

آگهی قانونی وکیل

وکالت

وکالت

دادگستری

وکیل ماهر

خانواده