با پیگیری دادگستری خوزستان؛

۹۶۰۰ میلیارد تومان از معوقات دولتی در خوزستان وصول شد

۹۶۰۰ میلیارد تومان از معوقات دولتی در خوزستان وصول شد به گزارش آی وکیل، رئیس کل دادگستری استان خوزستان اظهار داشت: با ورود و پیگیری این دادگستری در جهت حفظ حقوق عامه و بیت المال، ۹ هزارو ۶۰۰ میلیارد تومان از معوقات مالیاتی و مطالبات دولتی در استان وصول شد.


به گزارش آی وکیل به نقل از مهر، علی دهقانی بامداد امروز چهارشنبه در گفت وگویی رسانه ای ضمن اشاره به لزوم تأمین بموقع درآمدهای عمومی کشور برای پرداخت یارانه ها و همینطور حق آلایندگی شهرداری ها و دهیاری ها، اظهار نمود: با عنایت به اختیارات حاصل از مواد ۲۱۰ تا ۲۱۸ قانون مالیات های مستقیم و با ابلاغ اوراق اجرایی بابت بدهی شرکتهای صنایع نفتی، پتروشیمی، فولاد و سیمان، بعد از گذشت مهلت قانونی پرداخت، حساب های بانکی بدهکاران از سوی نماینده سازمان امور مالیاتی شناسایی شد که حاصل آن وصول ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از معوقات مالیاتی و مطالبات دولتی و واریز آن به حساب خزانه داری کل کشور است و مانده مطالبات در مرحله وصول و عملیات اجرایی و تقسیط منطبق با مقررات اجرایی قانون مالیات های مستقیم قرار گرفته است.
رئیس کل دادگستری استان خوزستان، حفظ حقوق عامه و حفظ حقوق بیت المال را از اولویت های دادگستری استان برشمرد و اظهار داشت: در همین راستا پیگیری مطالبات دولتی و همینطور معوقات مالیاتی به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.
وی در همین راستا از پیگیری مؤثر رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در همراهی، توقیف و وصول این مطالبات تقدیر نمود.
به گزارش آی وکیل به نقل از مهر، رئیس قوه قضاییه در جلسات مختلف همواره بر استفاده از تمام ظرفیت ها جهت کمک به دولت به منظور وصول درآمدها و اجرای برنامه های اقتصادی تاکید کرده است. بدین منظور با پیگیری های صورت گرفته و با عنایت به استقرار دفاتر مرکزی شرکتهای بدهکار در مرکز با اعطای نمایندگی به نماینده سازمان امور مالیاتی کشور از سوی دادگستری خوزستان، مطالبات دولتی از بدهکاران عمده و معوقات و مالیاتی استان وصول شد.



منبع:

1402/08/24
15:43:17
0.0 / 5
248
تگهای خبر: بدهكار , حقوق , دادگستری , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
سایت مرجع رسمی وکالت آی-وکیل : حقوق مالکیت محفوظ است.

وکیل

وکالت

وکیل پایه یک

دادگستری

موکل

جستجوی وکیل مجرب

وکیل

محکمه

آگهی قانونی وکیل

وکالت

وکالت

دادگستری

وکیل ماهر

خانواده