دادستان تهران از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه بازدید کرد

دادستان تهران از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه بازدید کرد دادستان تهران با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به صورت چهره به چهره با رجوع کنندگان دیدار و به پرونده ها رسیدگی کرد.



به گزارش آی وکیل به نقل از قوه قضاییه، در امتداد تحقق تاکید رییس قوه قضاییه برای دیدارهای مردمی مسئولان عالی قضایی با مردم جهت بررسی و رفع مشکلات آنان، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران، با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با برخی از مراجعه کنندگان دیدار و درباب مطالبات و مشکلات آنها دستورات لازم را صادر کرد.

در این برنامه، دادستان تهران در دیدار چهره به چهره با تعدادی از مالباختگان شرکت عظیم خودرو، نمایندگان صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی، تعدادی از مالباختگان شرکت تعاونی مسکن قوه قضاییه و برخی از شکات و مالباختگان مؤسسه خوارزمی فرزانگان تهران، ضمن پیگیری آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده های قضایی، به درخواست ها و مشکلات مالباختگان رسیدگی و دستورات و ارشادهای قضایی لازم را ارائه کرد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران ضمن تشکر از تدبیر رییس قوه قضاییه درباب ارتباطات مردم و خدمت گزارانه مردم در دستگاه قضایی، اظهار نمود: سهولت و تسریع در ارتباطات بین مردم و مسئولین دستگاه قضا سبب شده که مردم به آسانی مشکلاتشان را مطرح کنند.

وی اضافه کرد: در این بازدید درخواست های مردم را بررسی و دستورات لازم را صادر کردیم.

صالحی بیان کرد: ارتباطات بین مردم و مسئولین دستگاه قضا اساسا در رفع مشکلات موثر است و بعضاً مردم تقاضای تسریع در رسیدگی به پرونده را دارند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران در ادامه اظهار داشت: در این ملاقات تعدادی از مراجعه کنندگان پرونده های کثیرالشالکی داشته و خواهان پرداخت مطالباتشان بودند که پیگیری های لازم در این خصوص نیز صورت گرفت.

وی اظهار نمود: دستگاه قضایی درباب پرونده عظیم خودرو که هم اکنون مطرح است نیز اقدامات لازم را انجام داده و اموالی را نیز توقیف کرده ولی متاسفانه علارغم این که اموال دو بار به مزایده گذاشته شده ولی هنوز برای خرید کسی مراجعه نکرده است و برای رفع مشکلات مردم این پرونده در دستور کار قرار گرفته است.

صالحی ضمن تشکر از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه و مدیر کل این مرکز که با پیگیری و پشتکار به مشکلات مردم رسیدگی می کند، بیان کرد: ملاقات های چهره به چهره برای مسئولین قضایی نیز موثر بوده برای اینکه به لطمه ها و مشکلاتی که در مجموعه کاری وجود دارد اشراف پیدا می کنم و در نهایت با رفع مشکلات مردم رضایت مندی را نسبت به دستگاه قضایی افزایش می دهیم.





منبع:

1401/03/10
21:06:53
0.0 / 5
270
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱
سایت مرجع رسمی وکالت آی-وکیل : حقوق مالکیت محفوظ است.

وکیل

وکالت

وکیل پایه یک

دادگستری

موکل

جستجوی وکیل مجرب

وکیل

وکالت ماهر

آگهی قانونی وکیل

وکالت

وکلا

دادگاه

وکالت ماهر
وکیل