حضور یک مقام قضایی از دادگستری تهران در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه

حضور یک مقام قضایی از دادگستری تهران در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه آی وکیل: رییس حوزه ریاست دادگستری تهران در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه پیرو سیاست قوه قضاییه در خصوص ملاقات مسئولین با مردم، به درخواست حقوقی 37 نفر از مراجعان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.


به گزارش آی وکیل به نقل از قوه قضاییه، مرتضی تورک رییس حوزه ریاست دادگستری استان تهران به همراه رفاهی رییس ارتباطات مردمی امروز چهارشنبه ۱۶ خرداد ماه در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور یافت و با ۳۷ نفر از مراجعه کنندگانی که در دادگستری استان تهران پرونده قضایی داشتند، بصورت چهره به چهره ملاقات کرد.
تورک اظهار داشت: حسب برنامه ریزی ‎های انجام شده توسط مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه، با حضور در این دفتر با برخی از اصحاب پرونده های کثیرالشاکی همچون برخی موضوعات در رابطه با مفاسد اقتصادی، کلاهبرداری، تعاونی های مسکن و برخی موضوعات در رابطه با پرونده های شخصی افراد، بصورت چهره به چهره ملاقات شد.
وی ادامه داد: در مجموع این ملاقات ۱۲ پرونده قضایی مورد طرح و بررسی قرار گرفت که ۳۷ نفر از شکات و نمایندگان در رابطه با این پرونده ها برای طرح مسائل و مشکلات درباب روند رسیدگی و یا اجرای احکام به طرح موضوعات مورد نظر خود پرداختند، که دستورات لازم برای رفع آن ها در قالب قانون صادر شد.
تورک در آخر گفت: برنامه ملاقات مردمی به عنوان یکی از اولویت های دادگستری استان است که در امتداد سند تحول و تعالی قوه قضاییه و اجرای برنامه های ابلاغی رییس کل دادگستری استان تهران مورد توجه و تاکید قرار گرفته و بطور مستمر کارهایی دراین زمینه به انجام می رسد.




1403/03/18
00:58:33
0.0 / 5
182
تگهای خبر: پرونده , حقوق , دادگستری , سند
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
سایت مرجع رسمی وکالت آی-وکیل : حقوق مالکیت محفوظ است.

وکیل

وکالت

وکیل پایه یک

دادگستری

موکل

جستجوی وکیل مجرب

وکیل

وکلا

وکیل
وکالت قانونی

وکالت

مدافع

آگهی قانونی وکیل

وکیل دادگستری